29 martie 2007

Proasta cu spume

Club in mijlocul Bucurestiului, promovat pana la sufocare (degeaba) prin toate media, ieftin sau scump in limitele fitzelor ce il frecventeaza. Club maaaaare, la subsol. Inauntru, doua mese ocupate, din 50, una de 4 persoane, alta de vreo 8. In fata celor doua mese... o alta masa.

Incepe piesa. Da, e vorba de o piesa de... mmm... teatru. EL si EA se aseaza la masa de pe scena.

Timp de 5 minute incercam sa ne acomodam cu penibilul situatiei de a avea o scena de teatru la nici un metru de masa noastra si cu stresul de a fi un public receptiv, in ciuda superioritatii noastre numerice clare - 2 actori la 10 spectatori e ceva...

Timp de alte 5 minute incercam sa ne dam seama daca avem de-a face cu o piesa cu dialoguri sau suntem la pantomima. Dialoguri! Uff... OK! Ne-am dat usor seama ca e cu voce cand personajul feminin a mimat un orgasm adevarat. Stiti ce inseamna sa urli cat te tin plamanii (!!!) intr-un fost beci? Not pretty...

Timp de alte 10 minute incercam sa ne dam seama daca EA este mama sau iubita LUI. E mama, OK, ne-am linistit... EA imi confirma teoria ca barbatii cu maini mari o au mare.

Timp de alte 10 minute apasa tensionant intrebarea: EA are cancer la plamani sau TBC? E clar ca e terminala boala, am inteles, va muri, OK, vrea sa moara la Roma, serios, am inteles, e cu moarte, nu e problema, am si uitat ca am venit la comedie, am uitat chiar de cand si-a dat EA ochelarii de soare jos; deci OK, moare, e trista treaba, EA e trista, EL e trist, NOI suntem devastati, nu e cu ras, OK, la Roma o sa moara, am stabilit! Dar repet: cancer sau TBC, nu ma mai tineti in suspans!!! TBC, OK? Sa ne linistim...

Lucy, doua cafele, ia doua cafele. Aplauze!

Proasta cu spume am fost ca v-am facut sa mergem, ma scuzati... :)
Tea isi exprima si ea regretul. Avea TBC terminal femeia, normal ca suntem triste, dahh!

3 comentarii:

Stefan spunea...

a prins si subsemnatul o piesa ce a coincis cu o proba de rezistenta fizica si termica. la cacat cu pseudo cultura asta

Anonim spunea...

deh! stiam eu o piesa buna, cerbul se numeste. chiar si biletul este mai ieftin!

Teadora spunea...

bai, macar pt postul asta si eu cred ca tot o fi meritat sa mergem :))))