6 martie 2007

HBO DA! astral/upc nu!

Imi place HBO. Daca nu as mai avea nici un alt canal tv, HBO mi-ar fi de ajuns. Imi place mult si site-ul HBO. Ne intelegem bine HBO-ul meu si cu mine. Este singurul canal din grila idiotilor si cretinilor de la Astral care ma asteapta cu programe pe masura starii si chefului meu de moment. Nu mi se mai pare o coincidenta ca prind chiar de la inceput filmele pe care voiam de mult sa le vad, desi nu stiam ca urmeaza sa fie difuzate chiar atunci cand am eu timp sa ma uit. Dar asa se intampla: dau pe HBO chiar cand ruleaza genericul de la filmul anterior si urmeaza anuntul "filmului meu". We have perfect timing my HBO & me!

Ca veni vorba de canale tv si cablu, nu vreau sa pierd aceasta ocazie sa ii injur inca o data pe aia de la astral/upc (nici nu ma chinui sa le scriu numele cu majuscule, dar am facut un efort sa va dau linkul sa stiti sa va feriti). Am trecut peste faptul ca au scumpit pachetele de 4-5 ori in mai putin de un an jumate, total nejustificat si fara a aduce nici un fel de imbunatatire a serviciilor. Am trecut peste faptul ca tratamentul aplicat la casierie este execrabil, ca angajeaza numai oameni de-abia desprinsi de taraba din piata. Am trecut peste multe, really si am incercat sa-i evit, sa-i inlocuiesc cu alt operator, dar sunt ca raia. Ceva insa mi se pare de o mare nesimtire: este SINGURUL FURNIZOR DE SERVICII PUBLICE CARE NU ARE UN CONT BANCAR PUBLIC IN CARE SA FIE FACUTA PLATA SERVICIILOR. Cum e posibil toti ceilalti furnizori DE STAT sa ofere posibilitatea platilor electronice si upc/astral nu? Beats the shit out of me! Parca se chinuie sa ma oblige sa am de-a face cu ei. Nu mai e nevoie sa zic ca singurul motiv pentru care nu renunt la ei este HBO-ul. Dar sunt foarte aproape sa fac si acest sacrificiu. Unless gasesc alta solutie, astral/upc MUST BE BANNED FROM MY HOUSE!!!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Zona noastra (sa nu zicem in gura mare care e aia) sux d.p.d.v. provideri de canale teve.
Astral e belit rau de tot, eu nici nu mai am cablu, de ce sa le platesc X lei pe luna (chiar, cat mai e abonamentul?) cand eu nu am la ce sa ma uit?
Astralul sa-si bage grila de programe si casierele direct in kur! Si nu pe rand!

Karmina spunea...

Nu e numai zona noastra. In tot Bucurestiul nu gasesti decat astral sau RCS (cu diversele lui ramurele), dar cei doi operatori nu se concureaza direct. Teoretic daca te-ai nascut astral, mori astral. Practic, ai alternative (digi tv de ex.) care sa te scoata din... astral. Dar asta e alta poveste... Oricum, de acord: sa si le bage si nu pe rand! :))

Alexandru spunea...

B, R U OK? Cum adica nu au cont in care sa poti plati. Ai contul pe factura care iti vine in fiecare luna. Orice factura are pe ea contul societatii emitente.

In afara de asta... upc sux biiig time. 100% de acord cu tine.

Anonim spunea...

Pai da, Astral si RCS!
Dar eu as fi preferat sa mor RCS, nu Astral!:)))))

Anonim spunea...

Si yo tot cu astral:(..Dar yo le trag tzeapa de ani de zile(ce,ei nu fac la fel?)..adica eu impart abonamentul cu vecinu(platim fifty/fifty)
In plus de asta,daca vrei Hbo,exista decodoare.. Eu asa vad Discovery-urile:D
Si uite cum invatz eu lumea la prostii...

Karmina spunea...

Ce ironic! Azi am primit pentru prima data din cate imi amintesc eu FACTURA de la UPC. Azi! Pana acum tot ce primeam de la ei era o chitanta de plata dupa ce mergeam la casierie.

kaleid spunea...

EU as prefera sa mor fara cablu teve, ca de cand nu m-am mai uitat la asha ceva, as zice ca n-am televizioare in casa :))

Si RCS sux! Am ramas fara decodor pt HBO... :(

Anonim spunea...

deja cred ca astralul ar trebui scos in afara legii. intr-un an de zile am primit doar o singura factura si asta nu pentru ca hotarasera ei ca ar fi momentul sa trimita facturi ci pentru ca aveam intarzieri...deci asta e singurul mod in care poti primi factura. evident cu penalizarile de rigoare. la casierie e un adevarat chin. dupa ce treci peste cele cateva ore de asteptare la rand (inghesuit in diverse holulete naspa) dai cu nasul de proastele de la ghiseu. oare au facut concurs de prostie cand le-au angajat? si evident ca orice prost...si cu multe aere superioare. probabil ca o sa renunt la ei din neputintza de a plati. ca doar nu o sa-mi iau cate o zi de concediu pe luna ca sa stau la randul lor.
probabil o sa ma intorc la romtelecom sau cineva care sa-mi dea pe langa eventualele programe si posibilitatea de a plati