1 martie 2007

Flori pentru mine

Curtea facultatii, 2001 cred, i.f.i.* - buchet mare, imens chiar, rotund de jerberea rosie in hartie creponata rosie. Imi place jerberea de cand am primit prima data, iar atunci a fost prima data.

Intalnire obisnuita, 2003 cred, i.t.e.i.p.s.* - buchet maaaare de floarea soarelui cu spice coapte, galbene de grau. Le-am pastrat pana s-au uscat de tot, iar graul s-a umplut de praf, adica ani!

De ziua mea 2006, d.n.d. - buchet superb de trandafiri albi mici-mici, perfecti si foarte multi, cu floarea miresei si ambalaj crem. M-am topit dupa buchetul ala. Maica-mea l-a gasit uscat pe un dulap si l-a pus ca pe un tablou pe perete, iar eu nu l-am dat jos o vreme.

1 Martie 2007, d.n.i. - buchet de lalele batute, bordeaux cu margini degrade galben, fire de-alea lungi si delicate ca de iarba, ambalaj de hartie creponata alba. Povestea lor nu exista inca.

*i.f.i. = inainte de a fi impreuna
*i.t.e.i.p.s. = in timp ce eram impreuna si post sex
*d.n.d. = dupa ce ne-am despartit
*d.n.i. = dupa ce ne-am impacat

Incercati sa trageti vreo concluzie legata de anii pe care i-am mentionat si de stadiul in care era relatia noastra?
Incercati, dar nu exista. :)

3 comentarii:

Alexandru spunea...

Dear,


The audience will understand that these are the only flowers I ever offered you.

So, I'm forced to say, that these are only the ones that impressed you the most.

X

Karmina spunea...

Eh, da... astea nu sunt singurele flori pe care le-am primit in viata mea in general si de la tine in special. In nici un caz!
Astea, pe langa faptul ca m-au impresionat, au marcat cele 4 Momente ale noastre.
"Florile" sunt doar pretextul, "Multumesc" e de fapt scopul.

Anonim spunea...

Pai trebuie sa fie neaparat o legatura?