13 martie 2007

Chestionarul lui Proust

Locke ma onoreaza, da, ma onoreaza, cu prima mea leapsa. Ce dragut, multumesc! :D

1. PRINCIPALA MEA TRASATURA
Fizica: blonda cu ochi albastri si ranjita.
Psihica: vesela si fara prea multe intrebari existentialo-retorice.

2. CALITATEA PE CARE DORESC SA O INTALNESC LA UN BARBAT
Calitatea personala care il face sa ma iubeasca asa cum imi place mie sa ma iubeasca, sa imi sufle in fund asa cum imi place mie sa mi se sufle, sa fie vesel asa cum si eu sunt vesela si sa fie fericit cu felul in care stiu eu sa il iubesc.

3. CALITATEA PE CARE O PREFER LA O FEMEIE
Sa ma placa, sa nu ma judece si sa sarute bine. :))

4. CE PRETUIESC MAI MULT LA PRIETENII MEI
Prietenii mei trebuie sa stie sa barfeasca suculent, sa ma scoata in locuri noi, interesante, incitante, sa nu imi ridice sprancene atunci cand le povestesc vreo reprobabilitate, sa le placa aventura chiar daca se marita/insoara sau fac copii si mai ales sa ma vrea langa ei si atunci cand eu nu am chef sa fiu langa ei. :D

5. PRINCIPALUL MEU DEFECT
Vorbesc tare si sunt cam rautacioasa. In plus, de multe ori nu ma prea intereseaza problemele celor de langa mine si nu le prea tin minte, daaaaaaarr ii ascult!

6. INDELETNICIREA MEA PREFERATA
Imi place sa stau la terase in soare, sa merg prin paduri, sa ies in cluburi in aer liber sa dansez pe mese pana rasare soarele, sa merg cu rolele, sa calatoresc oriunde si cu oricine, sa fac poze, sa mananc bun si sa sex bun. :))

7. FERICIREA PE CARE O VISEZ
Avem o casa frumoasa cu privire la parc, am o afacere care merge de la sine, copilul/copiii au 2-3-4 ani si sunt deja draguti si buni de discutii, de plimbari, de urcat pe role/bicicleta. Vinerea si sambata cel putin avem timp sa iesim in cluburi, in baruri, sa ne vedem cu prietenii, sa iesim din oras, sa facem petreceri, etc.

8. CARE AR FI PENTRU MINE CEA MAI MARE NENOROCIRE
Sa nu se intample fericirea de mai sus si in loc, sa ajung sa fiu singura.

9. LOCUL UNDE AS VREA SA TRAIESC
Imi place locul unde traiesc momentan...dar as face cateva schimbari pe ici pe colo... :) Sigur ca mi-ar placea si un Brasov sau un Bucuresti mai spre padure asa..., dar e OK deocamdata.

10. CULOAREA MEA PREFERATA
Verde, albastru, rosu, galben.

11.FLOAREA CARE-MI PLACE
Floarea soarelui

12.PASAREA MEA PREFERATA
Puiul la cuptor cu rozmarin.

13.PROZATORII MEI PREFERATI
Imi plac bloggerii mai mult jurnalisti, imi place stilul jurnalistic care este insa oricum proza: Karmina (la misto sau nu...), Curtezana, Andressa, Bucurenci, etc.

14.POETII MEI PREFERATI
Serios, la faza cu poezia nici macar misto-ul nu ma tine. I sooo don't do poetry!

15.EROINELE MELE PREFERATE DIN LITERATURA
Hai, suntem intr-a patra aici? Eroina mea e very much in viata si nu s-a scris nici o carte despre ea (inca).

16.EROII MEI PREFERATI DIN LITERATURA
(leganandu-ma ca la scoala) Miieee imi place de... Fat-Frumos!

17.COMPOZITORII MEI PREFERATI
Lennon, Mc Cartney, Gore, Williams, Bono si Moga. :)

18.PICTORII MEI PREFERATI
Pictorul meu preferat este chiar tatal meu, iar principala sa opera a fost o pictura murala la mine in camera intituala "Mihaela si prietenii sai, Miaunel si Balanel".

19.EROII MEI PREFERATI DIN VIATA REALA
Bai... eroi? Come on... Imi plac parintii mei, imi place de frati-meo si de ce a realizat desi este cel mai mic frate din lume, imi place iubitul meu (he's sometimes MY HEROOO!!!), dar really, eroi? Dunno...

20.CE URASC CEL MAI MULT
La mine: faptul ca fumez si ca le permit si altora sa ma ucida cu fumul lor, faptul ca nu am rabdare sa ascult mai mult ce se intampla in jurul meu si sa trag niste concluzii conturate si coerente.
La altii: faptul ca imi fumeaza in nas si eu fumez din cauza lor (deci da?), ca sunt enervant de incetzi intelectual si fizic, ca isi limiteaza singuri universul in mod stupid si ajung sa aiba cele mai inguste idei cu putinta.


21.CALITATEA PE CARE AS VREA S-O AM DIN NASTERE
Gata! Au trecut 2 minute... n-am gasit nimic. Ce-nseamna asta? Ca sunt perfecta din nastere? :P

22.CUM AS VREA SA MOR
Nu as vrea sa mor. Innebunirati???

23.GRESELILE CE-MI INSPIRA CEA MAI MARE INDULGENTA
Ale mele!

24.DEVIZA MEA
Deviza? Bai, cand naiba e facut chestionarul asta? Cuvantul asta parca e coborat din oracolul meu de clasa a 6-a.
Imi place mie o vorba de printr-un film: "Today is the first day of the rest of my life."

Leapsa sa dau si eu? Mmmm... Maria?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Comentariu nr. 1 fara nici un fel de legatura cu postul: Am prima serie din Sex and the City si o parte din a doua (deocamdata, urmeaza sa le am pe toate). Tre' sa vin la tine sa copiez DVD-ul.

Anonim spunea...

Locke, brunet(deocamdata) cu ochii caca feaua, care a onorat Karmina cu prima leapsa are chef de taina.
Io sunt prietenu' de la punctul 4, nu ridic din sprancene cand povestesti reprobabilitati, me, myself and I avand o minte dubioasa si interesata de pervershoshenii.
Apropo de barfa suculenta, cand ne uitam la Sex and the City? Vreau sa ma uit cu cineva ca sa am cu cine comenta dupa.
Pct. 19 - hehe, f. tare!:)
Pct. 7 - afacere care merge de la sine?:)) Si eu imi doresc o astfel de afacere!
Pct. 16: =))=))
Pct. 15: cine e?

Anonim spunea...

hei!
cred ca ai uitat sa treci marele tau defect: VREI SA TI SE OFERE MULTE si POATE NU DAI LA FEL DE MULT INAPOI!
:-)

Wasile spunea...

Bey fato! Cum draq Fat-Frumos? Daca vrei sa sti ide ce sunt asa revoltat, contacteaza-ma si extind vreo doua pagini. Zmeuuuul! Ala erou! Zmeuul!