22 martie 2007

Nu il mai iubesc, dar tot imi pare rau...

Din cugetarile unei femei careia nu ii place sa conduca.

Ziua 1
Masina asta vrea sa imi spuna ceva. Dupa ce mi s-a stricat saptamana trecuta pompa de benzina (ce-o fi aia?) si am dat 400 de lei sa o repar, acum nu mai pot sa intru pe usa soferului. S-a blocat! Ce crezi ca vrea sa imi spuna? Oare relatia noastra se apropie de sfarsit?

Ziua 2
In continuare nu pot sa intru pe usa soferului. Trebuie sa ies si sa intru pe usa pasagerului din dreapta. Azi dimineata am ajuns La Inalta Institutie si cand m-am dat jos din masina mi-am agatat sacoul ala negru. In plus si mai ales, mi-a intrat frana de mana in fund. Portarii m-au vazut zambind (eram satisfacuta, desigur) si mi-au ura cu elan: "o zi buna sa aveti!"

Ziua 3
Nu stiu ce sa mai fac. Serios, masina asta nu imi mai "spune ceva". Imi urla! A murit bateria. Tre' sa imi dea Costica-soferul curent. Ahhh, ce misto suna asta: "Alo, Costica, sa vii te rog sa-mi dai curent, da? Am nevoie rapid, da, chiar acum vreau sa-mi dai curent." :))

Ziua 4
A venit ala si mi-a dat curent. Toate bune si frumoase, daaaar... acum nu se mai deschide nicio usa in fata. Tre' sa intru prin spate si sa sar acrobatic peste scaune. Nu e tare? In curand o sa intru prin portbagaj... Nici nu ma mai enerveaza. Mi se pare deja amuzant. Iti dai seama? In costum, sacou, in curtea Inaltei Institutii eu calaresc scaunele. Nu mai vrea, e clar! Relatia noastra, si asa rece, se apropie de sfarsit. E adevarat ca am neglijat-o, nu am fost atenta cu ea. Eu o inteleg. Imi vine sa vars o lacrima. Stii cum e... ca la orice despartire... nu il mai iubesti, dar tot iti pare rau. Mai ales ca nu ai inca inlocuitor mai nou si mai sexos.

4 comentarii:

Alexandru spunea...

Da. Masia vrea sa ii spuna soferitzei ceva. Nu despre relatia ei cu iubitul, ci despre faptul ca are nevoie de o revizie generala.

Daaaaaaaaahh.:)

Diva Undercover spunea...

Grupul blondelor saluta atitudinea. Fata de masina.

Karmina spunea...

Blondelor, Divelor, lasati draga lumea sa comenteze pe blogul vostru. Ca ma mananca sa zic si eu ceva si imi puneti bete-n... tastatura. :)

Diva Undercover spunea...

divele is mai noi pe blog... cu placere ti-as rezolva mancarimea din degete, asa ca o sa iau masuri :)