7 martie 2007

Everything Men Know About Women

Emisiune aseara la TVR, "INTRE BINE ŞI RĂU", tema "E bine sau rău să fii femeie în România?", moderator Liviu Mihaiu.
6 super gagici, Adriana Săftoiu, Andreea Marin, Corina Dragotescu (Director Adevarul, jurnalist Realitatea), Silvia Kerim (autor beletristica), Marie Rose Mociorniţa (preşedinta Organizaţiei Internaţionale Pentru Restituirea Proprietăţii Private, Bookfest, etc.), Beatrice Rancea fosta Bleont (regizor, Director Teatru Constanta, etc.), l-au pus literalmente la zid pe Mihaiu, dar se vedea ca s-a si lasat...
Anyway, una dintre invitate, nu mai tin minte care, ii ofera lui Mihaiu inainte de emisiune, o carte, "Everything Men Know About Women", scrisa de Mutch Knott. Mihaiu ii multumeste si isi continua pregatirile pentru intrarea in direct. Invitata insa il avertizeaza: "rasfoieste-o inainte te rog".
Imi amintesc ca am gandit cand a enuntat Mihaiu titlul cartii:
Daca aceasta carte se adreseaza barbatilor de ce ar cumpara-o? Ei stiu deja anumite lucruri despre femei, iar acele lucruri se afla in cartea aia. De ce ar cumpara o carte cu informatii pe care le cunosc deja.
Daca aceasta carte se adreseaza femeilor: TREBUIE S-O CUMPAR! Taaaare sunt curioasa cum naiba scrii 160 de pagini despre cele 2 lucruri pe care le stiu barbatii despre femei (le place sa faca shopping si sa se duca la coafor)? :))

Am aflat in urmatoarele secunde insa ca aceasta carte costa 11.80 RON, are 160 de pagini si TOATE SUNT GOALE!

7 comentarii:

Anonim spunea...

160 de pagini goale...Coperti misto are?:D O cumpar si o fac jurnal!:))))
Lasand gluma la o parte...cartea asta chiar se vinde???
Cum ar veni, barbatii nu stiu nimic despre femei.
Dar femeile ce stiu despre barbati?
Cam tot 160 de pagini albe...

Teadora spunea...

ce stiu femeile despre barbati? mai tot, dar nu le vine sa creada :)))

Anonim spunea...

De acord cu Teadora..:)))
Stiam de carte,chiar am vrut sa o fac cadou fostului:)))

Stefan spunea...

am primit-o si eu si i-am raspuns sec tipei "o stiam" de fapt m-a surprins...misogin fiind nu imi pot spune parerea despre aceasta carte :)

Karmina spunea...

Amdraci, ce-are a face?
Chiar si misogin cum te dai, stii tu ce stii despre femei. Te-ai dat de gol in postul despre iubirile femeilor din viata ta. :)

Anonim spunea...

hei!
saracele de voi!
tot timpul sunteti victime ale barbatilor!
ce misogini!
"uimin rulzz"!!

Karmina spunea...

Draga Anonim,

Ai gresit blogul. Aici am terminat stocul de victime. Dar te miros pe tine de aici ca ai potential. Daca am dreptate si esti TU o victima, te adoptam. Te vom invata ca nu e vina ta ca viata nu e asa cum iti doresti. O poti face mai buna, trebuie doar sa vrei! :))

K.