23 februarie 2007

Plimbare?

Stiti catelul ala din reclama Germanos: "Plimbare?" (si scoate limba pofticios, gata de drum). Asa sunt si eu. Daca e vorba de plimbare, include ME please!
Ma plimb cat pot de mult, mai ales daca e ziua si soare. In ultimele luni ajung numai pe la 10-11-12 la birou desi sunt o matinala de felul meu si desi plec de acasa pe la 9, 9 jumate. Mi se intampla tot felul de chestii misto in timpul plimbarilor mele.
In Bucuresti imi place sa o iau pe strazi pe care nu am mai fost pana acum, cu conditia sa fie insorite. Mi s-a parut foarte dragut o data ca era destul de devreme dimineata chiar si pentru mine si in timp ce gandeam asta si cascam am avut de ales intre a merge pe Srada Diminetii sau pe o alta strada. :)) Normal ca am mers pe Strada Diminetii, Provindenta era in mod evident prezenta.
In week-end-ul trecut, la Simaia, duminica, mi s-a intamplat cea mai draguta chestie cu putinta. Ma plimbam prin parc pe la 9 dimineata: aer rece si curat, alei frumoase, brazi, un pic de zapada, patinoar, fantana arteziana, o banca din 1870+ si... o veverita. M-am oprit sa vad veverita care era incredibil de dezinvolta desi eram la nici 2 metri de ea. S-a ridicat in 2 labutze si si-a bulbucat ochii la mine. M-am asezat pe o banca si am inceput sa bat cu unghiile in lemn. Chip (sau era Dale?) a venit spre mine atras de bocanit si s-a suit nici mai mult nici mai putin decat pe ghetele mele negre de piele intoarsa. S-a ridicat iar pe 2 labutze si m-a intrebat din 2 ochi mari cat cepele: "Imi dai? Nu?". Eu, incremenita, cepeam si eu ochii la randul meu. "Esti sigura ca n-ai sa-mi dai? OK, in cazul asta plec...".

Nuuu, nu am avut aparatul foto la mine dar va rog sa ma credeti anyway...

3 comentarii:

Schumy spunea...

Daca vrei ca senzatia sa fie mai frumoasa si de mai multe ori la rand si de cateva ori mai miscatoare incearca sa mergi cu niste nuci la Vatra Dornei sa sa strigi Mariana.

O sa ai surpriza sa fii inconjurata de asemenea veverite (Dali si Chipi) care sunt nerabdatoare sa se urce pe tine si sa-ti manace din palma ;)

Alexandru spunea...

Sau poate te trezesti cu niste baieti imbracati in hanorace si cu sepci in cap si te intreaba: "Cat? Si fii si tu mai discreta" :P

Anonim spunea...

Te credem pe cuvant!;)
Very sweet!

Plimbare?:D De abia astept sa se incalzeasca sa bagam pilmbari pana acasa!:)