23 februarie 2007

Eu scriu...

... si tot scriu.
Am intrat intr-o mare priza de scris. Am facut blogul asta prin noiembrie anul trecut, am scris 3 articole si m-am plictisit. E-adevarat ca eu in general ma plictisesc foarte repede de lucruri si activitati, dar nu ma asteptam sa se intample asa repede totusi.
Anul asta am fost solicitata sa scriu articole pentru un site de femei ce nu s-a lansat inca, dar care se va lansa saptamana viitoare.
Si am scris. Am scris asa de mult ca mi s-a facut pofta de scris in general, dar si de scris altceva in afara de articole de resurse umane & profesii.
Am sa postez si aici o parte din articolele care apar pe site, dar dupa ce se va lansa. Asa mi se pare corect. Si da, o sa va spun si despre ce site e vorba. Dar toate la timpul lor.
Pana atunci eu scriu... ca am chef si incepe sa-mi placa. :)

2 comentarii:

Alexandru spunea...

Gaaataaaa maaah. Hai ca faci exces de inspiratia muzei si apoi se seaca si nu mai vine.

Ca sa stii!

Respect!

4 Real!

Anonim spunea...

Cool!
Mai scrie ca imi place sa citesc!:)