26 februarie 2007

Fumator? Nefumator?

Au inceput primele "probleme" si la noi. Obisnuinta e boala grea, iar la noi in special comoditatea de a fuma oriunde cantareste mult. In mall-uri nu se mai fumeaza insa, restaurantele sunt obligate sa aiba si sectiune non-smoking. Funny este ca in sectiunile de nefumatori sunt locuri berechet, in vreme ce sectiunile de fumatori sunt full. N-ai ce-i face, te asezi la nefumatori si din 30 in 30 de minute ingrosi numarul celor iesiti in fata localului "for a quick smoke".
Ahh, acum e vremea mea! Fumator? Da, fumez cand e de fumat. Nefumator? Da, nu insist sa fumez neaparat.
Aseara din cauza ca aveam masa la nefumatori am ramas mai putini, unii dintre noi fiind suficient de fideli tigarilor cat sa zica: "duminica linistita la o pizza, cafele si tigari, fara tigari??? No thanks..."
Iar eu... noroc ca pana la urma am stat la fumatori ca tare as fi fumat si eu o tigara. :))

Niciun comentariu: