27 februarie 2007

Fotografii de vacanta...





Vacanta de iarna (de revelion) a fost mai misto din atat de multe puncte de vedere, toate subiective. Vacanta de vara de anul trecut a fost insa fenomenala, desi nu eram prea fericita la momentul ala si culmea e ca imi amintesc asta, nu am "uitat" asa cum fac eu de obicei cu amintirile care nu-mi convin. Cum sa nu te umpli de energii pozitive, de ganduri bune si cum sa-ti mai vina sa mai stai pe scaun cand pe lume exista locuri ca astea si tu stai la birou? :)
Dar pe urmatoarea o vreau combinata: si vara, si in locuri de-astea, si fericita. Se poate? :D

7 comentarii:

Anonim spunea...

DA, SE POATE!:)

Anul trecut a fost bestial d.p.d.v vacante!:)
Foarte misto pozele!!!
Cu an ce trece e mai bine, nu?:)Asadar anul asta sa avem parte de vacante mult mai frumoase decat cele de anul trecut si...mai multe!:):D
De abia astept sa plec in Franta, in Italia, in Finlanda (I hope!) si sa mergem in toamna in Grecia!:):D

Ah, cate smile-uri am pus..deh, daca e vb despre vacante, toata fatza mea este a biiiig smile!:)

P.S. Hai nu anul asta dar la anu' sa dea Domnul sa vizitam si alte continente!...Ma rog...Eu ma refer in special la Am. de Nord (USA - Neeeew Yoooork) si la Australia.

Anonim spunea...

Poza 2 parca e un ou ochi imens :)

Anonim spunea...

@Nick: =))
Foame cumva?

Karmina spunea...

Mie mi-ar placea tare mult la Iu Es End Ei. :) Cred e cam in topul preferintelor mele de vizitat, ceea ce mi se pare cam de kk. Da' ce sa fac, nu ma prea dau in vant dupa locuri turistice, dar ma dau in vant dupa locuri la care sa ma pot raporta, sa stiu de ele cat de cat, sa fie populate, bogate si familiare mie, u know... din filme in cazul asta.

Anonim spunea...

Unde sunt facute pozele? Primele doua imi par din Creta si (ultima)- Santorini, dar nu sunt sigur :) Am si eu un album imens din Creta de asta-vara, dar vad ca nu mai apuc sa-l pun on-line.

Karmina spunea...

Richard, sunt poze din Grecia, ai dreptate. Dar sunt din Corfu. In ordine: piscina de la vila unde am stat in Moraitika, Issos Beach si ultima e de pe un versant din Agios Gordios.
Din cate am inteles e frumos si in Creta, dar nu la fel de verde si luxuriant. E pacat sa nu faci ceva cu pozele, asa ca baga mare! :)

guinevre spunea...

Nu, nu se poate. Tine de starea de spirit si nu atat de locuri. In cazul meu cel putin. Iar cand esti linistit si fericit, nu mai ai parte de vacanta fenomenale, fabuloase, etc. Ai parte de vacante frumoase, ok, relaxante. Pentru ca nu mai cauti cu tot dinadinsul sa te distrezi, sa te urci pe mese si sa te culci in fiecare noapte la rasaritul soarelui. Pentru ca te asteapta o noapte in bratele cuiva. Iar alternativa e mai atractiva uneori, nu?