23 februarie 2007

Speak about personal branding...



Personal branding 1:

Stateam cu prietenii mei in bar si beam de ziua unuia dintre ei acum o vreme. Ne aberam in cel mai rau hal despre iubitii nostri (care nu erau prezenti), fostii iubiti, serviciu, prieteni. La un moment dat incepem sa vorbim despre felul cum ne facem noi sa aratam unii pe altii in fata celor care ne vad pentru prima data. Si cum incepem noi sa facem inside jokes aberante si stupide care il fac pe noul venit sa caste ochii si sa zambeasca penibil a neintelegere si a pedinafareala. Am concluzionat ca ne facem mai mult rau decat bine. Separat putem trece drept niste oameni chiar cool, cu cariere, five-year-plans si vieti personale. Impreuna insa ne distrugem personalitatile unul altuia. :))
"Auzi? Mai tii minte cand eram atunci la karaoke si am scris numele lui S si melodia YMCA pe biletul care urma sa cante in fata clubului plin de lume si l-a strigat DJ-ul in tot barul cu nume si prenume si el s-a ascuns sub masa de rusine si DJ-ul urla in microfon numele lui si toata lumea facuse liniste si se uita la masa noastra ca eram singurii care radeam isteric si aratam cu degetul sub masa? Haaaahahahaaaaaaaaaa... Da, ce tare a fost atunci, ce ne-am distrat!!!"

Personal branding 2, direct de la mama lor:
A. Americanii au gashti din alea perfecte. Cel putin in filme se iubesc, se ajuta, se duc la inmormantarile parintilor prietenilor lor, chestii profunde. Americanii dom'le se reprezinta bine unii pe altii, se fac unii pe altii sa arate bine, pozitiv, nu-si trag presul de sub picioare.
B. Sa vezi ce-am observat eu... tot acolo in bar. Erau niste placute de inmatriculare din mai multe state americane. Uite ce misto: New Mexico USA - Land of Enchantment, Illinois USA - Land of Lincoln, Utah - Greatest snow on earth, Connecticut USA - Constitution State, etc.

Tare, nu?

Niciun comentariu: