19 aprilie 2007

Plimbare? III

Dupa I si II, urmeaza si alte minunate aventuri in periplurile mele plimbarete.

1. O casa alba, 2 ferestre mari, 2 X 2 metri or so. In fiecare fereastra, fix la jumatatea fiecarui pervaz, o pisica alba cu pete negre, respectiv o pisica neagra cu pete albe. Stateau si se uitau pe geam in pozitia aia a lor specifica, de bibelou. Eu m-am oprit si m-am uitat la ele cateva minute bune. Nu ma lamuream daca sunt adevarate, asa de nemiscate erau. Pozitiile lor erau perfect simetrice, culorile complementare, pozitiile nemiscate. Mi-a dat greu prin cap sa ma misc eu sa vad daca tot se vor uita fix la mine. Faptul ca m-au urmarit amandoua uimite cu privirea m-a convins ca sunt vii. Eu am fotografiat mental intreaga scena (iar am ratat o fotografie potential premiabila), una dintre pisici a inceput tacticoasa sa se spele, cealalta a ramas uimita la geam, in postura perfecta de bibelou.

2. Un tip si o tipa de aprox. 18-20 de ani, pe marginea drumului, pe jos, pe trotoar. Ea plangea de-i sarea camasa pe ea la propriu si se uita acuzator si cu speranta in acelasi timp in directia lui. El... facea avion din hartie, il arunca in directia ei si apoi facea altul. O doamna gen APACA (haina de piele bufanta, pantalon larg, negru, de stofa, geanta de piata si pantofi negri fara toc, cu shiret) trecea pe langa mine. Ne uitam amandoua la scena jucata de cuplul sus-amintit. Doamna, cu o privire evident amuzata s-a uitat apoi la mine si in cele din urma nu se mai abtine si pufneste in ras: "Hahahaha! Ia uite la fata asta proasta. Ea plange si el arunca in ea cu avioane de hartie. Ce nervi imi fac femeile astea proaste, carpe va zic eu... ha ha ha! Cand sa mai inveti tu fato cum sta treaba, cand sa mai inveti?"

3. E sezonul pantofilor si, inerent, al schiopatatului din cauza pantofilor noi. Mi-am intersecat privirea azi cu cel putin 3 priviri chinuite de durerea pricinuita de pantofii noi, prea tari. Am observat si in alti ani ca asta se intampla primavara in special. E sezonul bashicilor provovate de pantofii noi. Ce trauma! Dar ce mandrie sa-ti porti cu fruntea sus lacul negru sau rosu (anul asta e puzderie de modele de pantofi rosii) chiar daca ajungi acasa mai mult moarta decat vie...

Niciun comentariu: