24 aprilie 2007

Ma mai dau o data

Am fost la Sinaia in w-end, duminica adica. Dupa cateva w-end-uri anterioare in care m-a dus cu preshul, in sfarsit m-a dus duminca la ski. O sa pun si poze. Prea misto!
Eu sunt un skior avansat daca iei in considerare ca am pus skiuri in picioare la 5-6 ani (skiuri Piticot, remember?). Insa daca iei in considerare ca de atunci m-am mai suit pe skiuri doar in ultimii 3 ani si I SUCK(!!!), sunt incepator de-ala enervant de netalentat. Bai, da'-mi place! Imi place asa cum imi place sa inot, iar la inot ma pricep totusi... Imi place asa cum imi place alergatul pe plaja - stiu ca e sanatos si ataaat de frumos. Skiul si cu mine suntem parteneri combativi insa. El vrea sa ma las ca sunt varza si-l fac de ras - eu vreau sa persist ca imi place. El imi pune mii de piedici si ma face sa iau mii de cazaturi per coborare - eu imi dau drumul si mai de sus data viitoare, de-a dreaq!
Am ajuns duminica pe o partie mult peste abilitatile mele de skior. Nu aveam ce sa caut acolo, era prea abrupta, zapada prea inghetata si skiurile mele prea de la centrul de inchirieri. Ma suna dupa juma' de ora de cand ma astepta la baza partiei si ma-ntreaba daca nu as vrea totusi sa mi le dau jos, ca n-are sens sa-mi rup vreun picior. Nuuu, nici vorba. Sportul asta si cu mine, we have some unfinished business to do. In diagonala, pe canturi, am parcurs de 10 ori cred distanta pe care ar fi parcurs-o un skior experimentat si talentat care si-ar fi dat drumul direct. Nu mi-a fost frica si m-am distrat. M-am distrat mai ales ca ma opream din 10 in 10 metri si ascultam sunetul cerului - eram doar foarte aproape de el. In plus, vorbeam singura - pe varful muntilor la toti dracii in praznic erau slabe sanse sa se uite cineva la mine crucis, ca la o nebuna. Cand am trecut de portiunea foarte abrupta, mi-am dat drumul in cristiane largi, karmina branded, m-am bucurat de fashaitul zapezii semi-inghetate, am ajuns cu bine jos, la telescaun, am oprit, am cazut bineinteles din picioare si am vrut sa ma mai dau o data.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hahahaha
Da mai, persevereaza, nu-l lasa. e misto schiul daca stii sa-l faci bine. dupa cum zici tu insa e misto si daca nu stii. :))