24 aprilie 2007

Norocoasa mai sunt!

Mie mi-e clar ca sunt norocoasa si nu am probleme, unlike everybody I know, dar vreau totusi sa expun cateva exemple si prin ele un model de rationament ce sper sa devina viral.

- Ma duc la medic, la un consult ce nu credeam ca va costa mai mult de 25 de lei. Aflu ca acum costa 30 de lei. Eh, oricum, e OK. Medicul imi face si 2 teste si ma trimite sa le platesc la casierie. Panicata pentru ca nu stiam daca imi ajung banii, ma duc spre casierie. Testele costa cate 15 lei, adica in total exact 30 de lei cati mai aveam eu in buzunar, norocul meu!

- Aseara am iesit cu prietena mea R sa bem ceva. Ca de obicei ne-am intins la vorbe si la beri pana spre 12-1, nu stiu. Ajung acasa cam vesela, aprind lumina... pas! Gasesc pe jos o instiintare ca am fost deconectata de la retea pentru neplata. Aburii de alcool din capul meu fac ca intreaga experienta sa para extrem de amuzanta, romantica chiar. Aprind toate lumanarile din casa, ma spal pe dinti, fac baie cu spuma, cant, fac ceva pasi de vals prin casa dezbracata, sting lumanarile si ma culc linistita. Visez toata noaptea ca ma uit la TV. De dimineata constat ca nu am intr-adevar lumina in casa..., sun la frate-meu sa-mi dea bani, imi da, dau fuga la electrica sa platesc mii de taxe de conectarea, reconectarea si ras-ras-conectare si ma programeaza peste 48 de ore. Stau o vreme si ma uit a prost la femeia aia care imi zicea cu seninatate ca in 48 de ore o sa-mi curga tot frigiderul si congelatorul prin casa in rauri de carne si apa. Plec spre serviciu, la interfon un nene suna la un vecin de-al meu. Spre norocul meu incredibil il aud tzipand in interfon: "de la Electrica!". Hatz! Al meu esti! Il iau la tromboneala si la batai dese din gene pana cand ma reconecteaza fara "ordin", in ciuda tuturor procedurilor.

- Pentru plecarea la Amsterdam de poimaine, despre care mi se pare incredibil ca nu am scris nimic pana acum, taica-meu imi face cadou niste chestii - o pereche de pantofi sport, niste tricouri si niste bani sa-mi "iau ceva misto, cadou de la el." Mi le trimite printr-un prieten. Dupa toata alergatura de azi ma si vedeam aruncandu-ma DIN NOU in valtoarea nenorocita a Bucurestiului de la ora 13. Ei bine, coincidenta fericita si norocul meu face ca prietenul lui taica-meu sa aiba treaba fix intr-o cladire vecina cu cea in care lucrez eu la Universitate. In 5 minute am rezolvat treaba si m-am facut cu cadoul.

Ei?

2 comentarii:

Alexandru spunea...

Auzi? Ia zi si tu 6 numere asa la intamplare. Sa zicem intre 1 si 49. :)

Karmina spunea...

Nu e asa simplu. E cu dus si-ntors. E interpretabil: poate unii ar zice ca am avut ghinion in the first place ca mi-au taiat lumina de exemplu. Eu interpretez cum vreau si zic ca am avut noroc. Poate iti zic tie numarul 6 si de fapt e 6 intors, 9. :P