25 aprilie 2007

Fiecare cu ce-l doare...

De-abia azi am aflat de fata aia de la E&Y care a murit (se pare) de suprasolicitare. M-a socat, pe bune. Cred ca toti care am citit ne-am gandit: "noua n-are cum sa ni se intample." Dar sunt convinsa ca la un moment dat te atrage sistemul ca un magnet, te implica iremediabil si ajungi fara sa-ti dai seama in astfel de puncte critice pe care e greu sa le prevezi si sa le eviti. Cred ca ii facea placere ceea ce facea si ca era motivata de statut si de recompense, dar ma intreb: unde naiba a fost instinctul ei de autoconservare? Eu cred mult in el. La mine este foarte evoluat si la majoritatea oamenilor pe care ii cunosc bine.

In antiteza: azi am venit la birou cu rolele. Am plecat de acasa pe la 11.30, am trecut prin parcul Izvor, apoi prin Cismigiu, m-am plimbat pe-acolo vreo ora. Era inca aer de dimineata proaspat si racoros. Am ajuns dupa 12 jumate la birou. Acum sunt cu rolele in picioare pentru ca mi-am luat gresit incaltamintea (long story) si nu ma pot schimba de ele. Cand ma duc la baie sau sa beau apa se uita 50 de oameni la mine. Dar am fost productiva: am scris pana acum 3 articole si doua posturi pe blog, am confirmat doi clienti si e doar 15.30. La ora 17.30 am programare la cosmetica, trebuie sa ma grabesc. :)

5 comentarii:

Alexandru spunea...

Doooooamne!

Cat de ocupata estem ea. :))

Anonim spunea...

In antiteza la Locke: azi am venit la birou si mi-am luat o Cola 0. Pe la 10 m-am apucat sa imi fac rezervare pt. concediul din Franta, la 10:30 am dat niste telefoane, pe la 11 (parca) vorbeam cu Nick despre fotbal si filme. Apoi m-am plimbat pe la ONRC, am mancat o mancare delicioasa la restaurantul de la subsolul Institutzionului...Acum ma pregatesc sa plec in oras, dau o fuga prin Cismigiu iar la 7 juma diseara ma intalnesc cu gajiku-meo sa-l fac o masa la "La Vie en Rose".
Revenind la subiect...nasol, vere! Eu chiar cunosc pe cineva imbolnavit din cauza stresului. O stii tu pe prietena mea, "Miranda" - avocata....

Teadora spunea...

Depinde si de industria in care lucrezi

Stefan spunea...

si mi-ai comentat si mie un blog in aglomeratia activitatilor...

Karmina spunea...

Post draga, post... :))