13 aprilie 2007

Kuala Lumpur

Bai nene! Ia sa ma mai lasati in pace voi cu vacanta voastra in Kuala Lumpur. Obositilor! Tzeparilor!

In primul rand, sunteti fara obraz, aia sunteti! N-ati zis nimic, ati plecat pe shestake, ca niste shoareci. Maine-poimaine aflu ca aveti plan sa mergeti la Paris sau la Budapeste, stiti ca vreau sa merg si eu si nu ziceti nimic. Cum se poate asa ceva? Atatea locuri mi-au mai ramas si mie de vazut: Paris, Budapesta (incredibil, stiu...) si Kuala Lumpur. Iar voi stiati asta prea bine, dar n-ati tinut cont. :((

In al doilea rand, nu cred ca v-ati distrat prea mult, pentru ca distractia nu e maxima daca nu e Karmina. Cred ca v-ati cam plictisit. De fapt, stiu sigur ca v-ati plictisit. Cate lucruri puteati sa faceti in cateva zile? Iar faza cu cadourile, daca stau sa ma gandesc, nu prea o cred. C'mon... cat de batator la ochi e asta cu pierdutul cadourilor in aeroport?!?! E ca si cum ai intarziat la o intalnire si dai vina pe trafic. Mai bine spuneati "Nu ti-am adus cadouri pentru ca toti banii i-am baut sau i-am dat pe distractii, masini inchiriate, femei si barbati, dupa caz." Era mai sincer si mai corect. Nu v-ar fi acuzat nimeni de nimic. Asa v-ati bagat singuri in kkt.

Lamers, that's what u are. L - A - M - E - R - S!

7 comentarii:

Alexandru spunea...

My Bad!!!
:(

Anonim spunea...

Da ma Karmina! Si eu sunt de parere cu tine!

Teadora spunea...

Invidioaso! Si tu Ioneasco, la fel

Anonim spunea...

Da, distractia este maxima numai atunci cand este si Karmina!

Karmina, te-au suparat? Vrei sa vina ajutor de Smardoaica sa vorbeasca putin cu ei?

Karmina spunea...

@ Locke - Smardelle, sa le mai dam o sansa. Eu cred cu putere ca ei, in sinea lor, in constiinta si sufletul lor, stiu ca au gresit. Ei stiu asta si nu se va mai repeta. Asa-i?

Wasile spunea...

Bey don'soara! Incredibil, eu nu am vazut decat Budapesta si Kuala Lumpur. In Malayesia nu se vorbeste decat ungureste, au gulas buns si vin alb scarbos de dulce de-i zice Tokai. Ma rog, unele dameze il pot considera bun. Apoi nu se compara cu Turnurile Petronas din Budapesta sau cu elefantii de pe Marghyt Sziget. Cresti tu si o sa ajungi si acolo!

Karmina spunea...

Ma tot ameninti cu crescutul asta: "Cresti tu si implinesti 60 de ani si atunci..." - stim amandoi foarte bine ca n-o sa (mai) poti. Sau acum iar: "cresti tu si o sa ajungi si acolo!"
Atata vorbarie si actiune... ioc!