19 aprilie 2007

Cupluri in contratimp

Cuplurile in contratimp sunt cuplurile in care totul se intampla ca si cand cei doi ar trai pe fusuri orare diferite:
Cand unul doarme (pe el) celalalt e in maxima energie.
Cand unul are chef de sex dimineata, celalalt priveste "situatia" printre sforaituri si face gesturi de lehamite, urmand ca seara sa se intoarca roata.
Cand unul e matinal prin excelenta, iar celalalt incepe sa traiasca odata cu caderea serii.

Programul de zi cu zi al unui cuplu in contratimp este comun doar in 33,3% din timp, teoretic. Adica: matinalul cuplului se trezeste, isi agita si consuma energia de dimineata 33,3% din timpul unei zile singur, pana cand se trezeste nocturnul. Isi incep cele 33,3% din programul comun, urmand ca nocturnul sa isi piarda pe parcurs jumatatea, care si-a risipit deja bateriile pana vine noaptea.
E misto sa fii intr-un cuplu in care ambii parteneri sunt pe acelasi fus orar: trezit impreuna, lugu-lugu si sex de dimineata, agitat, muzica tare si mic dejun bogat, ras si fericit, urmate de seri linistite VERSUS dimineti lenese si neprietenoase urmate de cine agitate, alcoolice, destrabalate, urmate de nopti cu sex nebun si dansuri pe mese.

Cand esti insa intr-un cuplu in contratimp, daca vrei si ti se pare fun, poti sa beneficiezi ocazional de ambele fetze ale monedei. :)

8 comentarii:

Alexandru spunea...

Inainte de a baga niste NG sau Discovery (seara la 1.00 ca un nocturn ce sunt) zic: "ya sa vad ce a mai scris lumea si sa vad ce a mai scris prietena mea ca zicea ea mititica cum ca scrie un post cu plimbari cu alea alea".

Ete ce sa zica, zice din casa, aia zice:P. Asta e strugurel ce sa iti fac. Totusi mi se pare ca nu ai fost suficient de descriptiva cand vine vorba de fetzele unora dintre noi (nu dam nume se stie ei :) ) dupa ora 11.27 (maxim). Asta ca sa nu inducem poporul in eroare.

Eu
P.S. - Acest comment nu are nici un point. Am comentat doar ca sa comentez.

Alexandru spunea...

Gata hai ca mi-a venit si point-ul. 33% din ceva e mai bine decat 100% din nimic. Tare, huh? Filosof trebuia sa ma fac nu oier.

Anonim spunea...

@Alexandru: da, da, din casa zice, numai ca din casa aia cu doua statii de tramvai mai incolo, adica a mea. So, relax!:))
Cuplu in contratimp, yeah, I knooow! Eu sunt in Anglia, ma trezesc, el este in NY, se culca. Of, greu cu fusul orar, greu!

Anonim spunea...

cel mai misto e sa fie el matinal si ea nocturna, va zic din proprie experienta. el face micul dejun, ceea ce femeilor le place la nebunie, ea ii aplica tratamente sexuale nocturne, intense, ceea ce barbatii iubesc la nebunie. ;)

Catalin spunea...

Eu numesc asta defazaj... Bine punctat totusi!

Diva Undercover spunea...

Chiar credeti ca defazajele astea mai sunt posibile? Adica...in timpul saptamanii se trezesc amandoi, vor nu vor, de dimineata, presupunand ca problema cine face cafeaua si care intra primul in baie e deja negociata, iar in weekenduri se trezesc, iar, amandoi, mai devreme decat isi doresc, pentru ca-s obisnuiti sa se scoale cu noaptea-n cap, indiferent daca seara precedenta au fost ca animalele salbatice scapate de la zoo prin vreun club... Iar in ceea ce priveste sexul...e ca-n politica...depinde de vointa, putinta si forta de convingere... ca deh, important este sa se intample...putin mai conteaza cand.

Karmina spunea...

Oooo, da! Sunt posibile! De ce crezi ca le descriu asa de ambiguu si totusi cu detalii usor transparente ce, pentru un patzit tradeaza mici frustrari. Nu vezi ca avem si nume pentru ele: defazaje, contratimp? :) Sunt posibile si, din fericire, manevrabile.

Anonim spunea...

Parca ai descris viata mea actuala. Inteleg perfect, ca o nocturna de profesie ce ma aflu. Seara mea de sambata seara s-a desfasurat in felul urmator: in fata televizorului, cautand un film mai de doamne-ajuta, in timp ce prietenul meu sforaia de la ora 10.30. Proasta nu am fost decat eu, care am decis sa nu ma duc in club cu bunii mei prieteni, ci sa stau acasa cu el, in cautare de sex si de romantism. O tampita!!!