30 mai 2007

Men's umbrella(s)



"Cica" femeilor nu le plac barbatii care poarta umbrele. Cum asa? Pai e simplu: sunt responsabili, seriosi, preventivi, penibili, pe scurt: plicticosi! Niste fatalai! Nu dorim asa ceva in vietile noastre. Vrem un barbat puternic, curajos, care sa fie capabil sa infrunte (macar) stropii de ploaie, sa se lupte cu vijelia din viata noastra.

Unless... ploua... Caz in care, ce ti-ai mai putea dori decat ca barbatul de langa tine sa fi avut atata creier, inspiratie si GRIJA DE TINE incat sa fi carat umbrela aia nenorocita dupa el de dimineata! Sa nu te ude ploaia, ce e asa de greu?!?

Ia ganditi-va, ca are dreptate autoarea teoriei... Totul e conjunctural: in momentele de criza vrei barbatul cu umbrela, dar in rest, il cauti permanent pe celalalt. In plus... de cate ori poa' sa ploua pe an? Chiar merita sa te plicitsesti o viata doar pentru ca o sa ai protectie de cele cateva ori cand chiar ai nevoie???
Ai dreptated draga mea teoreticiana, si la mine se verifica. :))

8 comentarii:

Alexandru spunea...

4get about the fucking umbrella...
speak about Rihana ....
Cand s-a facut fetitza asta asa de bucata?

Karmina spunea...

Cum cand? Chiar inainte de videoclipul asta si special pentru el. Intre timp mai mult ca sigur ca si- revenit. :P

Alexandru spunea...

Asa, acum ca am terminat de balit, sa revenim la umbrelele noastre.

Faza cu umbrelele e cam demodata. Teoria mea e ca nu exista problema care sa nu fie rezolvata de trioul magic: telefon-portofel-masina.

De exemplu: cand ai ramas in ploaie dupa o clipa aniversara. Ai pus mana pe telefon sa chemi un taxi, pe care sa il platesti cu bani din portofel. Nu a venit, asa ca ai scos telefonul sa ma suni sa vin cu masina sa va iau din ploaie. Problema rezolvata.

Deci umbrelele sunt demodate. Umbrelele sunt o inventie a scolului 18 (parca asa am vazut la Discovery), iar noi suntem in mileniul 2, secolul 21.

Da ... da ... da. Stiu. Era o metafora .

Anonim spunea...

@alexandru: clipa aniversara!:D
clipa, clipa!

Huh? Niciodata in viata mea nu m-am gandit la chestia asta cu barbatii purtatori de umbrele.
Mie mi se rupe daca poarta sau nu.

Unknown spunea...

Habar nu am daca un barbat cu umbrela e vazut in vreun fel sau altul; inclin sa cred ca nu .. mintea voastra, a femeilor, a mai nascocit iar vreun simbol ascuns pana acum acuitatii voastre .. cat despre ideea de a pune si penibila melodie a Rihanei cu "ambahrela" (versuri pe care va rog sa le traduceti in romana si sa le cititi cu voce tare), nu mai comentez ..

Anonim spunea...

cel mai bun articol pe care l-am citit in ultima vreme...si comentarii pe masura, normal :-)

Karmina spunea...

Ohoho, ce laude!
Multumim Supry si welcome aboard. ;)

Anonim spunea...

Buna Karmina...pe cand un articol nou la fel de bun? Sau chiar mai bun? :-)