29 noiembrie 2006

Blogul e o chestiune de imagine

Ma uit in jur la altii (si da, ma uit si in oglinda) si constat ca tot ce facem, cu cine facem, ce zicem, cui zicem, unde mergem, cu cine mergem, etc. e pentru a arata mai bine, a ne arata mai bine, a fi mai bine vazuti.
Blogurile... Ne arata exact asa cum vrem noi sa ne arate. Si convenabil, nu spune cine suntem, ci doar cum suntem.
N-ar fi misto sa mergem pe strada cu o tablitza pe cap pe care sa fie scrise ideile principale atinse in blog, cele cateva principii de viata care de altfel ni s-au revelat odata cu blogul si numarul in crestere de comentarii "obtinute" de fiecare post?
Sa vaza nene lumea larga ce am gandit, cat am gandit de mult si bine, cati oameni cool au venit la noi pe blog sa ne comenteze, ce integri suntem, ce idei misto avem, etc.
De-aia am zis sa vin si eu sa ma prezint cu "tablitza" mea si va rog sa ma primiti!